Задайте питання юристу

836 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 08 серпня 2022, питання №70865

Повернення коштів за неотриману послугу

Користуючись онлайн-сервісом фліксбус я намагалася купити 2 квитки. Гроші було списано з карти але квитки так і не отримала. Вже місяць звертаюся до них, кожен раз обіцяють, що через тиждень гроші повернуть. Підкажіть, будь ласка, куди звертатися в таких випадках? Дякую!

Відповіді юристів (4)

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю, Людмило!

    Зверніться ще раз до них, але вже письмовою претензією про повернення коштів. Паралельно зверніться до Держприкордонслужби із скаргою - https://dpss.gov.ua/zahist-prav-spozhivachiv

    Якщо Вам потрібна детальна консультація або алгоритм дій, натискайте кнопку "Звернутися".

    Богачевська Ольга Дмитрівна
    Богачевська Ольга Дмитрівна рік тому

    Юрист, м. Дніпро, 5 років досвіду

    Доброго дня!

    В такому випадку потрібно написати та надіслати претензію щодо повернення коштів за квитки. Також можете звернутися із скаргою до Держспоживслужби.

    Якщо виникнуть питання з цього приводу звертайтесь особисто через кнопку "Звернутися".

    Гіммельфарб Станіслав  Олегович

    Доброго дня.

    Так як вказаний он-лайн сервіс має юридичну адресу в Германії, то відповідно до § 7 пункту 1 Закону Гермнії про засоби аудіо-візуальної інформації (TMG), ви можете подати он-лайн претензію на сайт Європейської комісії, за онлайн формою передбаченою для захисту прав споживачів https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?....

    Держжспоживспілка України, в даному випадку, Вам на жаль не допоможе.

    Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.

    Айвазян Юрий Климентьевич
    Айвазян Юрий Климентьевич рік тому

    Адвокат, м. Миколаїв, 32 роки досвіду

    Спілкуватися у чаті

    Доброго дня!

    Вам треба подати спочатку претензію, а якщо відповідь буде негативна, або її взагалі не буде протягом 10 днів Ви маєте право звернутись до суду.

    Ви також можете взернутись до Держспоживслужби України про порушення Ваших прав https://dpss.gov.ua/zahist-prav-spozhivachiv Цей сервіс працює в тому числі на території України, так що не слухайте тих, хто каже що це позбавлено сенсу!

    А якщо і це не спрацює, можете звернутися до Европейської комісії, яка також опікується правами споживачів. Це можна зробити тут: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?....

    Будуть питання, тисніть кнопку "звернутись" біля мого профілю. Буду радий допомогти!


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України